teehee, its me guise C: 

Views: 45

Reply to This

Replies to This Discussion

yeah, cause EVERYONE called me that and it got annoying xD IKR. BUT IDEK IF IM STAYING LOL.

Sawyeh_K(call me mich)<3<3:) said:

no remember when i called u hayhay for like a month nd u posted on my profile "can u not call me hayhay any more" but WHO GIVES A CRAP CUZ UR BACKKKKKKKK

hayhayc: said:

LOL, ive had that nickname my whole life silly c: And well it must be welcome-back for both of us then C: 

Sawyeh_K(call me mich)<3<3:) said:

HAYHAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! remember I gave u tht nickname?! omg i missed u so much nd i just got back myself cuz i left for like two months

Hayley!!! Babes your bak omg no way ahhhh!!!
LIZZIE:D i am back!

Lizzie Cullen Clearwater said:
Hayley!!! Babes your bak omg no way ahhhh!!!
Lol I missed you! Even though I'm never on

hayhayc: said:
LIZZIE:D i am back!

Lizzie Cullen Clearwater said:
Hayley!!! Babes your bak omg no way ahhhh!!!
aw i missed you too hun c:

Lizzie Cullen Clearwater said:
Lol I missed you! Even though I'm never on

hayhayc: said:
LIZZIE:D i am back!

Lizzie Cullen Clearwater said:
Hayley!!! Babes your bak omg no way ahhhh!!!

I gave u the nckname New Zealand since ur ma bish:3 lolz
 
hayhayc: said:

LOL, ive had that nickname my whole life silly c: And well it must be welcome-back for both of us then C: 

Sawyeh_K(call me mich)<3<3:) said:

HAYHAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! remember I gave u tht nickname?! omg i missed u so much nd i just got back myself cuz i left for like two months

Hi o.O
KELLY!!!!!<3 OMG 

Team Edward scince 1901 said:
Hi o.O

KELLY'S BACK TOO!!!!!!!!!!!!!<33333333
 
Team Edward scince 1901 said:

Hi o.O

Reply to Discussion

RSS

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...