Selma

Information

RoB's LiiPs =)

EveryBodyy love Robs lips...hmm...who does not love them? so this is a group where you can add photos, videos,...everything...about his lips...but also about his Hairs ♥, Eyes ♥,...

Members: 157
Latest Activity: Dec 6, 2011

Robert

PLEASE INVITE ALL OF YOUR FRIENDS!!! =)=)

Ok...please feel free to add discussions, videos, photos,...everything about Robert!! ♥
Here are some of my pic's for the beginning =)

Most of the pic's i've made myself..so they're not the best but i still hope you like them and also add some pic's that you've made yourself =)=)



xoxo seLma cuLLen ♥♥




Discussion Forum

This group does not have any discussions yet.

Comment Wall

Comment

You need to be a member of RoB's LiiPs =) to add comments!

Comment by tatiana pattinson on May 22, 2011 at 6:27pm
ohh yeah i remember now, but yeah!! i got the poster now on my wall jaja....so tell me what do you think about the book??!!....i think is one of the best!!, with the first one of course!!, i loved it!!! i even love edward more than i should...
Comment by BellaBlack on May 21, 2011 at 4:07pm
oh the burger king thing , lolol it was form the eclipse commentry ! lolol . oh man , iam offical not a cougur for the time being , cuz me and rob are the same age until Oct ! lol didn 's t get to party for rob like i wanted too , had grad , so my family came in to town .  I am fine , in a twi state of mind , just got done reading BD for the first time !!!!
Comment by tatiana pattinson on May 13, 2011 at 3:52pm
if i got what Bella???, sorry for my late answer but i´ve been so busy for my studies....how are ya??
Comment by BellaBlack on March 27, 2011 at 1:48pm
what up there MB ? lol
Comment by BellaBlack on March 27, 2011 at 1:48pm
did you get it TP ? it's from the Eclipse commentary  it's me and my friend fav line !  lololol
Comment by Michelle-belle on March 24, 2011 at 9:52pm



this is by alpieshell on you tube....i know you ladies will enjoy it just as much as i do

Comment by tatiana pattinson on March 23, 2011 at 2:39pm

me either!! bella!!....

i love that pic cat!!!

Comment by BellaBlack on March 22, 2011 at 7:21pm
just wanted to see who would get that ! lol
Comment by BellaBlack on March 22, 2011 at 7:20pm
*eye pop* We Had Burger King That Day !!!! LMAO
Comment by BellaBlack on March 22, 2011 at 7:20pm

cant wait for May ! thats Rob's B-day !!! lolol

 

 

Members (149)

 
 
 

Advertising

Watch us while we sleep...

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...