Brianna Lange.
  • Female
  • Vancouver.
  • Canada
Share on Facebook
Share Twitter

Brianna Lange.'s Friends

  • Twifan
  • Cami
  • Ruth
  • Zombie Lady
  • The Aurora
  • Kelly Cullen
  • Alessa ~Sunny~ ♥
  • Bebbe Lautner
  • Ana Silva
  • MsMonsterbella
  • Maria
  • Martina
  • Ashley'hun♥Tshep@ng
  • Hoho Cullen-Whitlock
  • Twilight nut

Brianna Lange.'s Groups

Gifts Received

Gift

Brianna Lange. has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Brianna Lange.'s Page

Profile Information

Are you Shape Shifter, Vampire or Human?
A crossbread...Half shapeshifter, half vampire ;).
Are you thirsty (black eyes), Ready for another human (red eyes), Or Satisfied (golden eyes)?
Satisfied.
Who were you turned by? If you are a vampire...
Emmett Cullen ;) ♥.
What book are you on? Or are you done with the series?
Done with the series.
Are you a fan of the movie? why or why not? How many times have you seen it?
Only because they're full of male sexyness lol ;).
Team Edward or Team Jacob? and why?
Team Switzerland...Although, I'm leaning more towards Team Jacob, Team Emmett cause he's my monkey man lol ;) & Team Alice ♥.
Brianna. avid reader. blue eyed. caring. chocolate lover. considerate. dreamer. easy to talk to. faithful. friendly. gullible. hard to please. history nerd. jimmy choo freak. ketchup & dill pickle chips fanatic. los angeles lakers devotee. lazy. meticulous. movie lover. marilyn monroe admirer. music addict. new orleans saints supporter. passive. perfectionist. picky. procrastinator. protective. quiet. reliable. reserved. romantic. sensitive. shopper. shy. silly. sweatpants & hoodie hooked. texting junkie. traveler. trustworthy. vampire lover. virgo. warm. witty.

Brianna Lange.'s Blog

Kellan Lutz Is RIPPED! ;)

Oh my God. He looks SO damn sexy! I REALLY want this man lolll & I totally approve of him in red...yummy ;) ♥.…

Continue

Posted on November 13, 2010 at 5:01pm — 5 Comments

Ashley Greene - Gorgeous, Gorgeous, Gorgeous New Photos For Mark

STUNNING! ♥.

Source .. http://twitter.com/247greene &…

Continue

Posted on November 6, 2010 at 8:50am — 12 Comments

Kellan Lutz - Spotted With A Mystery Woman

Source ..…

Continue

Posted on November 5, 2010 at 5:03pm — 14 Comments

Kellan Lutz - Sexy New Photo Shoot For YRB Magazine!

OHMYGOD! *Swoon* ♥ ;).

When/if you decide to stop eye f****** Kellan lol...click to read his interview, it's a good read...…

Continue

Posted on November 4, 2010 at 2:00pm — 13 Comments

Comment Wall (51 comments)

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

At 3:43am on November 25, 2011, Tiani Ready said…

WOW he looks so dam HOT!!!!!! WOW

At 5:57am on April 16, 2011, Twifan said…
Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!! All your images so amazing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
At 4:42pm on February 17, 2011, jordan cullen said…

facebook.com/bitterbeauty17

add me on facebook :)

At 7:31pm on November 16, 2010, Cami said…
hi friend...i'm just fine...and u?

i hope you have a great week, greetings from chile....take care.. xoxo
At 2:18pm on November 13, 2010, Zombie Lady said…
tht ok
At 7:42pm on November 10, 2010, Cami said…

At 10:04am on November 10, 2010, Alexxandra ´´) said…
hahahahahhahahahahahahaha...LOL
well i gess i will good! (please)
yeap i will!!!!
THX!
At 4:59pm on November 9, 2010, Alexxandra ´´) said…
nooooo..this weekend!!! but im getting really nervous now!!!
n ill use a very high heel! im thinking im gonna fall! LOL =)
so...was nice! GOOD! so congratulations again!!! =)))
At 11:52am on November 6, 2010, Alexxandra ´´) said…
OMG!
i wish the best!
n u will have to tell my how was yep?!
At 5:44pm on November 5, 2010, Cami said…
thanks!!! I didn't take those pictures...but when i have time i will take some photos myself..and then i will upload them!!!

take care... xoxo
 
 
 

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...