Chanel Meyer
  • Female
  • forks
  • Egypt
Share on Facebook
Share Twitter
  • Blog Posts
  • Discussions
  • Events
  • Groups (2)
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Chanel Meyer's Friends

  • Nana Adwoa
  • mrs. Cullen
  • ♥Dazzle me♥
  • 1♥♥%Tєαяѕ σƒ dє ѕυη~♥ Y@nii
  • Amanda Cullen

Chanel Meyer's Groups

 

hey everybody!!!!

Profile Information

Are you Shape Shifter, Vampire or Human?
vampire
Are you thirsty (black eyes), Ready for another human (red eyes), Or Satisfied (golden eyes)?
black eyes
Who were you turned by? If you are a vampire...
edward :D
What book are you on? Or are you done with the series?
i dnt waist time on reading
Are you a fan of the movie? why or why not? How many times have you seen it?
yeaaaa :D cause robert is the STARRRR <3 :D like 20 times nd more :D
Team Edward or Team Jacob? and why?
edward cause he is HOTTTTT nd his a vampire :D

Comment Wall (12 comments)

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

At 9:14pm on January 20, 2011, Amanda Cullen gave Chanel Meyer a gift
At 9:21am on July 25, 2010, ♥Dazzle me♥ said…
I MISS U SO PLZ COME ON LINE
At 8:02am on July 18, 2010, ♥Dazzle me♥ said…
OK THE REASON HE IS SO RUDE IS CAUSE HE IS SICK OF U TWO AND OMG I KNOW HIM BETTER THAN U DO AND JUST BECAUSE U SAY YOUR "MRS. CULLEN" DOSENT MEAN U ARE HEHE WELL I DONT REMMEBR WHEN I ADMITTED THAT ACTULLY I DONT THINK I DID :P HHAAHAHA HES MINE SO STFU YOU 2 AND EDWARD CULLEN IS HERE AND IN MY BED OH MY GOD HE IS SUPER SEXY AND U CANT HAVE HIM SO STFU
At 1:40pm on July 12, 2010, mrs. Cullen said…
nadia its obviously its not edward cuz edward will never will be rude!! u dont even know him!!! and he's mine cant u read that im mrs cullen and dont forget u admited that he's mine sooo back off!!!!
At 5:51pm on July 9, 2010, ♥Dazzle me♥ said…
HE IS MINE SO STFU BOTH OF YOU I HAVE HIS PANTS AND SHAMMIA YOU NEVER HAD HIM AND YOU NEVER WILL
ROZAN GIVE UP CAUSE U KNOW HE LOVES ME
OH AND EDWARD SAY TO THE BOTHS OF
"STFU UP U 2 ME AND NADIA ARE TOGHTER SO GET OVER IT IM HER'S AND SHE'S MINE SO STFU CAUSE IM TIERD OF YOU ALL FIGHTING WHEN OBVOUSILY IM NADIA'S AND STOP ALL THIS FIGHTING CAUSE YOU GUYS CANT EVER HAVE ME IM NADIA'S FOREVER"

OKAYZ SO DO YOU GET THE PICTURE NOW!?!?!?!?!?



miss u shammia so much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ttyl
At 3:18pm on July 7, 2010, mrs. Cullen said…
since when ur a fan of robert and edward??!?! yo back off he's miinee!!!! and tell nadia that!! and u and nadia's romur (u have his pant) no1 will believe it cuz if he lost them..he went out naked?? and btw edward is beside me now and he's ur lame!!

miss u soo much :( </3
At 3:33am on June 27, 2010, ♥Dazzle me♥ said…
hey how r u
opps! GOT TO GO (edward just got out of the shower)
lol
ttyl
At 1:42am on June 27, 2010, ♥Dazzle me♥ said…
lol i'm just going to get over him
the whore could have him if she wants
luv u shemo!!
p.s tell me what times ur usally online
At 2:22am on June 23, 2010, ♥Dazzle me♥ said…
SINCE WHEN R U A FAN OF ROBERT PATTINSON??????????
At 1:46am on June 14, 2010, ♥Dazzle me♥ said…
hey shemo i gonna miss u so much
ily
<3

PollDaddy

 
 
 

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...