TWiLiGhT FREAk
  • Female
  • Los Angeles, CA
  • United States
Share on Facebook
Share Twitter

TWiLiGhT FREAk's Friends

  • Tshepi ♥'s Ashley
  • Olympia
  • Mandee | Ѽ |owns it!!!
  • Aylin
  • Becky
  • Ji Cullen Twi-mafia Platt muff
  • Dovile
  • TwiHard1901
  • Alison Genet

Music

Loading…
 

TWiLiGhT FREAk's Page

Gifts Received

Gift

TWiLiGhT FREAk has not received any gifts yet

Give TWiLiGhT FREAk a Gift

Profile Information

Are you Shape Shifter, Vampire or Human?
vampire
Are you thirsty (black eyes), Ready for another human (red eyes), Or Satisfied (golden eyes)?
red eyes
Who were you turned by? If you are a vampire...
i dont kno.. i ran aaway without explainations
What book are you on? Or are you done with the series?
i finished all the books, but currently re-reading New Moon
Are you a fan of the movie? why or why not? How many times have you seen it?
i absolutly love the movie!! i see it like twice everyday and i lost count to how many times iv seen it but i have the dvd! But i still think Catherine couldv done a better job. Still, i LOVE it!!!
Team Edward or Team Jacob? and why?
Team Edward because only a vampire can love you forever(; plus, jacob is a jerk sometimes. hehe

vampires <3

ah! i just love vampires :}
i call my friends vampires!
exept two of them are werewolves ;}
haha
my friends promised to make me into a "vampire"
idk how he is gona but he promised! haha
im not letting him out of my site till he says im a vampire!!

thanks for reading if u did.. ;)

TWiLiGhT FREAk's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

TWiLiGhT FREAk's Blog

the story of a girl who wants her dvd!

the title tells all haha but i wanted to share what just went down with me and my mom.





i saw on twitter that the presale for New Moon is tomorrow, so as i usually do, i begged my mom to preorder it. that way she wouldnt have to take me at midnight. but the weirdo said no. so i did what any girl at age 5 would do, i CRIED for it! until she said yes! [im not 5. btw im 13 years old] well she didnt agree to preordering it but she made a deal, if i stopped crying and yelling and… Continue

Posted on January 25, 2010 at 6:02pm

Peter Facinelli having trouble with his "lines".... funny video



peterfacinelli







this is old by like 3 days, im sure everyone has seen it, but i barely saw [i know im lame] and i wanted to post it because its… Continue

Posted on September 2, 2009 at 1:51pm

peter facinelli is so hilarious on twitter!

alrighty, i know this is kinda an old tweet. but i havnt really been able to blog post til like, well now, (sucks huh?). well anyways, this tweet by our lovely Carlisle, Peter Facinelli[<3] still makes me laugh when ever i read it. and for those who dont have a twitter and have not read some of Peters tweets, i decided to put it here. now im not fancy with the computer so i cant post the picture like some do. (sorry) so im just gona copy and past. its all i can… Continue

Posted on August 28, 2009 at 3:05am

funny little TWILIGHTBEAUTY.COM!.... lol

alrighty, so i went to check out twilightbeauty.com and the website was,i guess, too checked out. haha. and it told me as the greeting.....







the evil volturi are at it again...



Due to the overwhelming response to the stores launch

the site is temporarily down.



please check back soon... even Alice didnt see this one coming!






haha i just… Continue

Posted on August 28, 2009 at 2:44am

BELLA AND ALICE RACE TO SAVE EDWARD- COMIC CON SCENE!!!

I was randomly clicking weird videos on youtube[twilight of course] and i stumbled across this! i was eatn a slice of cake but as i kept watching my cake fell! I was momentarily stupid! i forgot how to breath! This is sooo awesome! its litterly the book! im sooo excited!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









p.s im sooo very sorry its kinda hard to see...but at least its a bit easy to hear :) again really sorry its a bit… Continue

Posted on July 24, 2009 at 5:00pm

Comment Wall (4 comments)

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

At 6:50am on May 8, 2010, Tshepi ♥'s Ashley said…
HEY HW
At 2:46pm on August 28, 2009, ♥☮★TeamJacob4Life☮♥★ said…
HA HA I HAVE A BACKPACK LIKE THAT BUT IT HAS JACOB AND IT SAYS TEAM JACOB!!!!!
:D
At 4:42pm on August 15, 2009, Becky said…
Hi I can help you if you wanna see the trailer again look back at angels post for the trailer and look at my comment thanks
At 4:45pm on August 4, 2009, Team Edward :) said…
WHERE CAN YOU READ MIDNIGHT SUN AT?!!!! IM STERSSING OUT PLEASE PLEASE PLEASE JUST PLEASE REPLY BACK W/THE WEBSITE OR WHERE I CAN HEAR THE WHOLE ENTIRE 12 CHAPTERS PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OR COMMENT ANY WAY OF CONTACTING ME PLEASe!!!!

Ustream.tv

Twitter Tracker

PollDaddy

 
 
 

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...