Meagan (maewolf)'s Blog (120)

OK MAGAZINE ARTICLE! About rob and kristen, yes this is a tabloid

I AM THE SOURCE I SCANNED THESE



I understand its a tabloid for celebrities, so please dont freak out about it haha. It has some great pictures though, and its kinda interesting and funny.…



Continue

Added by Meagan (maewolf) on May 17, 2010 at 2:07pm — 3 Comments

Twilight bad guys_phsyco killer video, I made

I am the source, i made this video. Thank you please comment on this.… Continue

Added by Meagan (maewolf) on May 11, 2010 at 12:07pm — No Comments

Number 1 Biggest Blockbuster preview For the Summer is...ECLIPSE

I scanned this from the magazine, I am the source, OK! magazine is the magazine

Added by Meagan (maewolf) on May 10, 2010 at 9:00pm — 7 Comments

Edward Cullen....Iceland...Bark cat bark...Video I just made

I used mostly clips from the beginning of twilight when they are in school , but yeah hope you enjoy, i just heard this song and it was full on edward to me haha lemme know what you think… Continue

Added by Meagan (maewolf) on May 9, 2010 at 3:10pm — 2 Comments

Magazine article Uma thurman celebrity crush Robert pattinson!

I scanned this from ok! magazine so I am the source.

I would just like to say...whether its true or not...oh well lol no need to get upset people

Added by Meagan (maewolf) on May 3, 2010 at 2:52pm — 13 Comments

Jennifer Love Hewwit on Robert pattinson "I love that Rob pattinson has such a soft voice"

From OK! magazine, source is me and the magazine since i scanned


Added by Meagan (maewolf) on April 25, 2010 at 10:12pm — 20 Comments

Robert Pattinson Poster In megs room on the show Family guy! VIDEO/PIC FOUND

Ok so I dont have an image of it, however the brand new episode that is playing right now showed robert pattinson on a poster in megs room, it was awesome, it was so him haha, it had his smirk, his hair, his eyes haha. I hope someone finds a pic...lol

PICTURE :



Episode is called "Brian Griffins house of Payne"



I FOUND THE VIDEO! …



Continue

Added by Meagan (maewolf) on March 28, 2010 at 9:00pm — 9 Comments

Robert Pattinson, As wolverine

Am i the only person who thinks he cuold play an awesome like young wolverine from the xmen? haha he would be perfect!

or am I just insane? XD

Added by Meagan (maewolf) on March 27, 2010 at 12:53pm — 16 Comments

MY NEW MOON DVD HAS BEEN SHIPPED! From target, today!

Got this email today, which made me very happy!
the three disc edition with movie cells
Source is me


Added by Meagan (maewolf) on March 16, 2010 at 7:00pm — 13 Comments

OK MAGAZINE ON ROBERT PATTINSON SCANS (source me) + other info from the Magazine

I AM THE SOURCE!





I scanned these from my OK magazine i got today. …





Continue

Added by Meagan (maewolf) on February 20, 2010 at 4:57pm — 11 Comments

Is it time for my check up, Dr. Cullen? WALLPAPER I MADE



Full size download can be obtained on my deviant art page. DOWNLOAD HERE

Added by Meagan (maewolf) on January 28, 2010 at 1:12pm — 4 Comments

EW magazine full scans of sneak peek of Twilight Graphic novel!!! NEW!

SOURCE IS ME, I SCANNED THESE FROM ENTERTAINMENT WEEKLY…





















Continue

Added by Meagan (maewolf) on January 26, 2010 at 11:00am — No Comments

New moon deleted scene!?

SOURCE


NM deleted scene? Post says it's when Edward brings Bella home from Italy: http://tinyurl.com/yeqh4vd Can't wait 4 DVD. Thx! @Silargenta

Added by Meagan (maewolf) on December 27, 2009 at 2:49pm — 28 Comments

New moon stuff i got for xmas

I only got two new moon things, but i love them XD

this blanket


and this water bottle

Added by Meagan (maewolf) on December 25, 2009 at 11:43am — 3 Comments

Girls of twilight leave the cullens for the diaries!

haha this is not my art work, here is the link to the persons deviant art page, check out their page and yeah let them know what you think, its so cute! CLICK THE LINK TO SEE FULL IMAGE!!! THE LINK UP THERE!!!





The Vampire diaries 2 by ~palnk… Continue

Added by Meagan (maewolf) on December 19, 2009 at 3:30pm — No Comments

New moon Water bottles official, ARRIVED TODAY! Pics inside

They are much bigger than i thought they would be haha but they are awesome i love them, might never use them..my brother asked me for one...grrrr...lol














Source is me lol

i like taking pictures so thats why they might all look the same XD i took six i

Added by Meagan (maewolf) on December 11, 2009 at 2:53pm — No Comments

Taylor lautner ROLLING STONE article full scans!

Scanned and bought by me, so i am the source.



Full article









































Comment thanks.

FOLLOW ME ON TWITTER?…

Continue

Added by Meagan (maewolf) on December 4, 2009 at 4:21pm — 11 Comments

Cast photo edits by ME! lol

Yeah so i was bored again as usual and went to this site here http://www.lunapic.com/editor/ and made a bunch of effects and edits of some of the cast of the movies lol



Robert pattinson in a flood!?





Now thats a wolf of a different color ;)





So this is what jaspers aura looks like when he calms people? XD ok i know this one is stupid lol





Emmetts… Continue

Added by Meagan (maewolf) on December 2, 2009 at 3:07pm — No Comments

Robert pattinson vanity fair outtakes part 5

OMG! XD



SOURCE IS HERE CLICK…































































Continue

Added by Meagan (maewolf) on December 1, 2009 at 5:28pm — No Comments

Edward and Jacob stockings and Entertainment Weekly article About new moons sucess!

SOURCE IS ME! I took the pics and i scanned the magazine.









Alright i found the stockings on amazon.com here…













Continue

Added by Meagan (maewolf) on November 28, 2009 at 5:30pm — 18 Comments

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...