Olympia's Blog (11)

NEW Remember Me trailer in Russian (NEW SCENES)

Added by Olympia on February 20, 2010 at 3:12am — No Comments

OMG OMFG!!!! NEW STILLS FROM ECLIPSE WITH EDWARD AND BELLA!!!

OMG I'M OFFICIALY DEAD! LEG HITCH!!! LEG HITCH!!! AHHHHHHHHH *faints*…

Continue

Added by Olympia on February 14, 2010 at 7:00am — No Comments

More EW 09 Outtakes !!!!!!!!!!!!!!

OMG THEY ARE AMAZING!!!!!!!!!!!…









Continue

Added by Olympia on January 27, 2010 at 4:31am — No Comments

Robsten montage










Added by Olympia on January 11, 2010 at 9:13am — 25 Comments

Robsten holding hands???

Robsten in UK again.. Do you think that they are holding hands? we can't be sure because of the damn sun but it kinda seems like it :D

it's from Sam's sis fb account.





Zoom in! you see it now??



thanks to JittzPattzing…

Continue

Added by Olympia on January 9, 2010 at 5:30am — 3 Comments

Kristen Stewart, Taylor Lautner & Robert Pattinson Presents: The New Moon Rap!

LMAO!! this is hilarious!!! i like how Rob is keeping the beat!… Continue

Added by Olympia on January 8, 2010 at 7:01am — 1 Comment

Beautiful Bella+Edward/ Robsten manips and wallies :))

Hey guys! these are some wonderful manips and wallies i found. Edward and Bella/ Rob and Kristen are sooooo beautiful!!!





it's amazing!! see the dress? isn't the one she was wearing when Alice saw the vision about her as a vampire??























for more go here ->… Continue

Added by Olympia on January 8, 2010 at 6:30am — 29 Comments

Twilight Christmas!!!!

Aren't these just amazing??!! go to Etsy.com and type in the search field: ”twilight christmas”.…



















Continue

Added by Olympia on December 7, 2009 at 7:00am — 9 Comments

Greek X-Factor shows clips from New Moon

Hey guys! yesterday it was the 6th Live of X-Factor II in Greece and i was lucky to see a performance that shocked me! not only Pale Faces (the band) was awesome but the whole concept of their performance was based on Twilight Saga New Moon! SOOOO COOL!!!!

you can see behind them the screen shows clips from the movie and later one of the judges says that they did that because New Moon is the biggest movie in the whole world now! :D AWESOME!





i… Continue

Added by Olympia on December 5, 2009 at 3:00am — 6 Comments

Press Conference in Munich, Germany

they are all so beautiful here! and it's so cute when Rob hits the micro at 3:20 xDD…





Continue

Added by Olympia on December 1, 2009 at 9:30am — 4 Comments

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...