Adam Lambert has come out of the closet


And I don't just mean he's gay. He is a huge Twilight fan!. According to The National Leger He has a real thing for Rob (who doesn't right) and has multiple copies of the DVD. "He keeps one at home, one with his laptop, and one at his parents’ house.” Not only that but he and boyfriend Drake Labry were overheard reciting lines from the film to each other while vacationing at the Bacara Resort & Spa in Santa Barbara.

Views: 6

Comment by Kelseyyyy on June 19, 2009 at 10:49am
i LOVE adam! i voted over fifty times for this man! i LOOOOVE his voice! and i LOVE that he's gay! because being gay doesn't mean S***! we are ALL the same!!! (: (: (:

I LOVE YOU ADAMMMMM! (: (:
Comment by Dominique on June 19, 2009 at 11:48am
BAH HAHA LMAO! He just earned some cool points from me lol :P
Comment by Tina on June 19, 2009 at 12:27pm
I knew there was a reason why I liked this guy! I love that he's a Rob/Twilight fan!
Comment by CanadianLady on June 19, 2009 at 12:39pm
I love this! Of course he has a crush on him, we all do and I don't blame him.
Comment by Vivi217 on June 19, 2009 at 2:58pm
Thats cool..Hey at least were not the only one with multiple copies lol...
Comment by Kerry on June 19, 2009 at 3:00pm
Aww that's awesome. I love Adam anyway. NO doubt he'd love Rob...who doesn't! :O)
Comment by Kimberley Cullen on June 19, 2009 at 3:54pm
I love Adam Lambert, he's my Ring tong his remake for the Tears for Fears song. I think they should somehow incorporate this song in one the saga's coming up. Be it New Moon, The Eclipse, or even Breaking Daw. How sweet that would be!!! I can see why he crushing on RP, yummy!!!
Comment by Ashlie miller on June 20, 2009 at 12:54am
omg i loveee adam!! i was at the American idol party to see who won and i got to be on American idol when they showed his home town!! :) :)
Comment by Isabella M.Cullen on June 20, 2009 at 2:35pm
a GAY TWILIGHT FAN YAY
Comment by Isabel on September 11, 2009 at 7:59pm
i LOVE HIM he shoulda won

Comment

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

Advertising

Watch us while we sleep...

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...