Glad Everyone got some popcorn: Pictures of the cast after Twilight won "Best Movie"

These pictures are great. Everyone from the cast (minus Nikki Reed) is celebrating and enjoying being recognized. The Twilight cast should hold their heads high after winning such a great award. Kellan seems to be so happy to be holding a golden popcorn. I am glad everyone from the cast got a popcorn to take home! PS Anyone else wondering where Nikki was?

Source

Views: 14

Tags: after, awards, best, cast, movie, mtv, winning

Comment by Jacksons Girl (adoptive TwiMom) on June 1, 2009 at 5:36pm
DAMN!
Comment by SherieheartsRob on June 1, 2009 at 5:37pm
I LOVE these pics.. And how awesome does Kristen look.. Apparently there are report of her spraining her ankle and thats why she wore Chucks. IDK but i really like what she was wearing. Heaps of people have been bagging her out... Dude id go for comfort anyday, i know how much heels hurt, and im pretty sure that she would have worn heels just like last year and at the premieres, so it makes me think that something was wrong to stop her from doing so...

I love these.. I cant stop saying it.. And Rob looked DAMN HOT!!! and so did Taylor.. Sorry monkey, but i wanted to eat Kellan, i love his shirt!! And AAHHHHHHHH..

I love Kristens Dress!!
Comment by STUPID LAMB :) ! on June 1, 2009 at 6:12pm
omg they all looked hot kellan and that shirt ,kristen and her chucks i totally loved that that she went different but looked so cool,rob oh god was he looking hot all night , taylor and his cool jacket keeping it classic with the white shirt and all the rest of the cast just looked so good, i just went breathless just looking at them :)
Comment by STUPID LAMB :) ! on June 1, 2009 at 6:15pm
oh i totally forgot 2 say that i looooooooved kristens dress soooooo much & she looked so pretty in the dress:)
Comment by MPCullen on June 1, 2009 at 6:22pm
What does kristen have in her mouth in some of the pics?
Comment by Frances on June 1, 2009 at 6:39pm
Where's Jackson?
Comment by Frances on June 1, 2009 at 6:40pm
and I think Kristen has the popcorn that broke off from her award, in her mouth.
Comment by polina g on June 1, 2009 at 7:14pm
i cant believe she broke her popcorn on stage, was the funniest thing ever lol
Comment by Jess (Team Hexagon Love) on June 1, 2009 at 9:03pm
great photos alpha, love them
Comment by Sherry Naylor on June 2, 2009 at 6:41am
Yeah, where were Jackson and Nikki? Anyone know?

Comment

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

Advertising

Watch us while we sleep...

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...