Kellan Lutz attends Klutch opening in Miami 12/29

Views: 18

Comment by Mrs. Saskia Cullen on December 30, 2009 at 2:49pm
@ ™ωolƒ♥ : I thought the same ;)
Comment by angel cullen on December 30, 2009 at 2:54pm
haha wow it is!!
Comment by mizbrowneyez8708 on December 30, 2009 at 5:15pm
holy god...its so big....lol
Comment by mizbrowneyez8708 on December 30, 2009 at 5:17pm
lol it just makes me wanna grab it lmao! i dont think it'll fit in one hand
Comment by He.luvs.me.lots on December 30, 2009 at 9:37pm
Those pants do not need to be that tight, because of that.
Comment by Maru Cullen on December 31, 2009 at 12:09pm
OMG Kellan is so big, sooo hottt!!! Totally inlove!!! Emmet for ever!
Comment by San on January 1, 2010 at 1:45am
Dang...! A bit of junk under that hood;-) they should make spanx for men! Hahaha!
Comment by Litesha Lutz on January 2, 2010 at 2:19pm
Hurt me! hurt me! that man that dog on man!

Comment

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...