Views: 5

Comment by Damarys Colls-Pulaski on November 3, 2009 at 5:31am
Well done with the R's ......!!!!
Comment by backupStew on November 3, 2009 at 5:58am
why? why? why? I want them to come to Argentina too! haha btw she talks great in spanish
Comment by Sarai del C. Guevara on November 3, 2009 at 7:22am
mmm taylor why didn't u try? kristen OMG! I lurve your spanish ;) I love uuu!
Comment by michellichi on November 3, 2009 at 7:40am
that was so funny Kristen saying red carpet goo job ;)
Comment by Olympia on November 3, 2009 at 7:47am
Kristen is amazing!!!!!!!!! and Taylor is cute :P
Comment by Twilight_Obsessed on November 3, 2009 at 9:23am
Aww @ Taytaty <33
What did Kristen say, btw?
Comment by Sarai del C. Guevara on November 3, 2009 at 9:37am
she said red carpet
Comment by Andrea Swan on November 3, 2009 at 9:47am
hahaah waaaa!! that show is from my contry, chleans are everywhere !! hahaha wow!! haha i love Alformbra roja !!
haha they always interviews to famous and made they tell "alfomnbra roja " hahaha wow!! VIVA CHILE MIERDA!!
Comment by Alina Cipriano Cullen on November 3, 2009 at 9:52am
Haha! lol So coolio!
:D
Comment by Belinda( dazzle by Rob) on November 3, 2009 at 10:23am
hahah tay didnt say nothing in spanish , lol alfombra roja sounds funny ,i thought tht kristen knew spanish, i know tht in some school in usa spanish is a subject lol

Comment

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

Advertising

Watch us while we sleep...

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...