Photo shop or Real: Taylor Lautner gets mouthy with a gal

I found this on Flickr yesterday and I am not a photo shopper but I know many of you guys are. Is this real? Is he making out with this girl? If you are that girl please contact us and give the "Team Taylor" girls a very detailed accounting. You know smell, touch, and flavor. LOL

Thoughts on this "Taylor Groupies"?

Views: 51

Tags: kisses, mouthy, photos, taylor

Comment by breana on June 18, 2009 at 12:27pm
this is photoshopped... those were pics of him and his ex girlfriend sara hicks.. idk who that girl is in the pic but that isnt his ex
Comment by palewhite&dangerous on June 18, 2009 at 12:40pm
I think this are old photos ....
makes me laugh :D
he's so cute ...
Comment by you can go to hell on June 18, 2009 at 1:43pm
check out youtube - the original video of this is on there.
Comment by Marissa on June 18, 2009 at 1:44pm
I think that it's old.
Comment by Pamela Howson on June 18, 2009 at 2:13pm
Does anyone else think that in the top two pics the girl looks as if shes pressed her nose against a window. It looks kinda flat compared to the bottom to and her chin on the right
Comment by HattieFang on June 18, 2009 at 2:56pm
Wow she best go in hiding whoever she is cos there are gonna be some overly jealous taylor fans! hehe
Comment by brianna espitia on June 18, 2009 at 3:01pm
OMG! ok tht is photshop if u go on youtube u will see him n sara hicks(ex-grirlfriend) in tht same picture
Comment by brianna espitia on June 18, 2009 at 3:03pm
http://www.fanpop.com/spots/taylor-lautner/videos/5046718
Comment by Kristen_Elaine on June 18, 2009 at 3:23pm
it doesn't look recent. he looks really young in it.. it could be real but from forever agoo.
Comment by tet_d on June 18, 2009 at 5:12pm
A girl has to do anything just to make his dreams with Taylor close to "real" - even it has to be photoshopped. lol

Comment

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...