Robert Pattinson: I Have Trouble Thinking Before I Speak (Show Ellen) Video


"I know 'Twilight' is about a love triangle. There's Team Edward and Team Jacob. I don't like choosing sides, but I can tell you I have a
team and neither Edward nor Jacob play for it."

-- Ellen

Views: 10

Comment by Layna_Lane on May 18, 2010 at 11:25pm
lmao ahh I love him he cracks me up...still trying to start his own rumors I see.
Comment by carrie tsai on May 18, 2010 at 11:27pm
what's wrong with robert's shirt?
the one-side collar...no bottons up...
maybe it's his style, i have no idea
i just hope to arrange them for him, haha
Comment by char on May 18, 2010 at 11:38pm
OICU shoelace bracelet!
Comment by Kelsie on May 19, 2010 at 12:17am
ok.. so Shoot me now.. but i LOVE his hair like that... :)
Comment by Chanabelle on May 19, 2010 at 12:31am
We call them nits here as well. And head lice. Maybe it's just Canadian and British. Anywho. Hi hair isn't bad! I like it. Their filming in Cali? When I think 1930's I think ol building from the UK and stuff. Or like countryside. Virginia or Texas or something that looks similar to old Quebec or the older part of Vancouver. Oh or even new York. Is ellen in Cali? I suppose I assumed.
Comment by JoS on May 19, 2010 at 12:56am
lol...his hair its not that bad i think it looks really good actualy his so funny
Comment by angelaopao on May 19, 2010 at 2:10am
the hair is not so bad after all,
loovve him!!!
Comment by fifi-c on May 19, 2010 at 2:34am
Ellen is a sarky b****!
Comment by Eclipse on May 19, 2010 at 4:06am
Yep..we call them NITS in Oz as well. I love how he wants to start rumours about himself...he has a very British sense of humour (which I love) which is very self-deprecating...and the hair looks just lovely..that boy just can't go wrong!
Comment by Frog_robsten on May 19, 2010 at 4:23am
oh.yeah.that hair isn't so bad.maybe its also a change for himself.And with time his old hair will grow up and we will be able to see his messy hair(LOVE IT).Hes really funny!He makes everyone comfortable!

Comment

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...