Scholastic Books slinging Twilight guys to the kiddies! LMAO


Scholastic is starting the girls young on hot Twilight guys. Who blames them...we are all addicted. Why not the young ones too LOL. On page 6 of your soon to be brought home Scholastic flyer you will find a New "All Access Totally Unauthorized! The Guys of Twilight" Book in it. This made me laugh and I thought you would get a chuckle out of it too. Are you buying it for your 10 year old????
Thanks Amanda for sending this to us.

Views: 10

Comment by christine on November 5, 2009 at 1:27pm
well we can pretend to buy it for our kids...LOL
Comment by rose r on November 5, 2009 at 1:53pm
OMG I am gonna buy it from my daughters school !!! Thank you for the info !
Comment by J.E.B. (Jacob Edward Black) on November 5, 2009 at 2:02pm
lol unauthorized must have........
Comment by erica swan on November 5, 2009 at 5:31pm
i got those at school this month i gotta get it and post some scans
Comment by EmilyJCullen on November 5, 2009 at 6:31pm
I got it lol the book fair is just leavein our skool. im kinda mad cause last year they had a nice display 4 twilight items but this year it's all hidden in the back
Comment by Verity Wilson on November 6, 2009 at 3:07am
im going to order it online now
Comment by Verity Wilson on November 6, 2009 at 3:12am
cant order it wont allow UK deliveries :(

Comment

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...