Views: 143

Comment by TLautnerFan (@ YTube-testsxtome) on October 19, 2010 at 9:05am
LMFAO! XD
Yeah, Taylor Lautner is in Supernatural now - just love this! XD
Cant wait for this episode, btw! =)
Supernatural is SO cool! The CW have the best TV shows ever!
Comment by TLautnerFan (@ YTube-testsxtome) on October 19, 2010 at 9:07am
Btw, DEAN, you spell his surname wrong! :P
He is LAUTNER, not LOTNER
Comment by juanita on October 19, 2010 at 9:16am
really supernatural? i wouldn't throw stones.
Comment by Mrs. Fire/Ice on October 19, 2010 at 9:25am
LOL too funny!! At least everyone knows about "Lautner" and "Pattinson"... They just wish they could be like them!!!lol
Comment by GINA DELLA on October 19, 2010 at 9:57am
Twilight is EVERYWHERE!!! LOVE IT!!!
Comment by Lindy Rosa Bella on October 19, 2010 at 10:44am
Oh my god. Twilight has taken over the world. LITERALLY. I mean...it's EVERYWHERE and I'm only being honest about it. Wow.
Comment by Sarah Anaya aka Cookie Monster ! on October 19, 2010 at 11:05am
AAhh damn u adrean u got this up before me ! i love supernatural and Dean saying taylors last name made me drool i love Jensen he's so hott .. im so watching this on friday !
Comment by Mannefik on October 19, 2010 at 11:37am
This is so great!

Comment

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...