Serena's Comments

Comment Wall (25 comments)

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

At 7:03pm on November 23, 2009, TwilightTrinity AKA Shaun said…
oh,and ,About my profile.It is meant to honor What Christ did for us on the cross and the one thing that ties Twilight to Christianity is the concept that "blood" gives eternal life.And in reality,the only one whos blood gives eternal life is Jesus Christ.So thats what that is about.It's a statement
At 6:46pm on November 23, 2009, TwilightTrinity AKA Shaun said…
OK I can see your point,So,like I said,you can consider Mary or the Holy Spirit as the "Mother" element.I just know that 2 genders didn't exist until God crated a mate for Adam.Otherwise He would have made both of them right away.
At 2:21pm on November 23, 2009, TwilightTrinity AKA Shaun said…
I've gotta go,I hope I've answered your question:-) God bless
At 2:20pm on November 23, 2009, TwilightTrinity AKA Shaun said…
As you know,When God created man,there was no such thing as "female".It wasn't until God saw that Adam was lonely,that He decided to create "Woman".That's why women are considered a gift from God to men.Although some men have forgotten that.But God,Jesus and the Holy Spirit existed long before the idea of "woman" was ever brought into existance
At 2:11pm on November 23, 2009, TwilightTrinity AKA Shaun said…
well If I remember correctly,you asked if theres a Father and Son, then where is the Mother.In the Holy Trinity,theres no mother involved,unless you consider the Holy Spirit or the Virgin Mary as the "Mother" element
At 4:59am on October 25, 2009, TwilightTrinity AKA Shaun said…
or the Virgin Mary
At 4:58am on October 25, 2009, TwilightTrinity AKA Shaun said…
i guess u could call the Holy Spirit the "Mother" element of the Trinity
At 4:50am on October 25, 2009, TwilightTrinity AKA Shaun said…
theres no mother involved in the holy Trinity
At 3:47am on July 23, 2009, céline said…
mdr les photos ou rob est présent son forcement bélissimes moi aussi j'aime bien ta page perso la mienne je sais pas pk j'ai pris rose (pas fan du tous)^^
At 12:56pm on July 22, 2009, Lily Cullen-Heartilly said…
Salut! Tu es française? Désolée mais elles se font rares dans ce site lol
J'ai fais des recherches dans les membres et j'ai presque rien trouvé! Faut dire que j'en ai un peu marre de parler anglais ^^ Déjà que je capte presque rien XD Bon ben, j'ai encore raconté ma vie mdr Désolée!
Peux tu accepter ma demande d'ami please?? :S
At 11:31am on May 16, 2009, Bouclette said…
hey thanks for the add !!! ca fait toujours plaisir de rencontrer une francophone de plus ^^
At 8:06am on May 11, 2009, Emma said…
hey! thank you so much for the Nikki message LOL
i have about 40 messages from different countries :D
xoxox
At 7:41am on May 10, 2009, O~*~ClaireBear~*~O said…
hiya :) thanks for visiting my page. i love yours. especially that moving picture of bella and edwards kiss....very nice..lol. well ive added you as a friend so hopefully we can get to know each other! love claire xxxxxxxxxxxxxxxx
At 10:48am on April 25, 2009, Meg said…
Chic une française ;)
Ta page est sympa et à jour :))
At 3:08pm on April 22, 2009, Frances said…
Ummm...what notebook? LoL!!
At 6:15am on April 16, 2009, Ya'lita Thompson said…
Thanks for the positive feedback and the request. I love your page! So much information for a starved fan like me!
At 12:36pm on April 6, 2009, Floortje(: said…
oeh Eindhoven. I study there. ;)
but i'm going to sleep now. it has been a very very long day.

bye!
At 12:04pm on April 6, 2009, Floortje(: said…
haha uh.. glad you liked them.. hehe ;)
yeah it's such a great movie! it makes me happy. it has the same effect on me as Twilight hihi :) and the music in it.. *sigh*
which city did you visit? Amsterdam?
i like your page btw!

x
At 4:36pm on April 5, 2009, jutta said…
i like your page verry mutch.........

ju
At 10:24am on April 5, 2009, Emma said…
thanks god! You're an adult! here I find a lot of little girls lol xD they're so sweet but I prefer having chats with people of my age lol xD
and I love Jacob too, it represents the love that goes behond frontiers... I think that Taylor is very cute. he plays a great Jacob :) but I love Edward as well... a lil bit possesive but I love him hehe lol xD Robert Pattinson is so hot! I wish i could meet him. hey! have you got the chance to meet any of the cast when they went to France?

Advertising

Watch us while we sleep...

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...