Katie's Comments

Comment Wall (87 comments)

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

At 11:14am on July 23, 2010, mya-grace cullen said…
so... blame my friend, she made them. lol
At 11:06am on July 23, 2010, mya-grace cullen said…
trying to find something for someone. u?
At 11:02am on July 23, 2010, mya-grace cullen said…
yeah
At 10:31am on July 23, 2010, mya-grace cullen said…
we'll see. i want it to turn out right so i'll have to keep looking for something that will work with it.
no i havent finished the chapter yet. i took a tiny break from it cuz i was so focused on the last one that i needed to let things get back into my head before i went to the next one. i started working on it last night some and got a good bit done. but theres still a lot left to work on with it. iv got a lot of descriptions iv gotta put in this one. so it might be a little while til its done
At 10:18am on July 23, 2010, mya-grace cullen said…
no because i havent really been able to find anything to go with it right.
At 7:56pm on July 20, 2010, Megan davis said…
i love ur page
At 6:26pm on July 20, 2010, mya-grace cullen said…
u mean who? she's one of my friends i talk to everyday.
At 6:13pm on July 20, 2010, mya-grace cullen said…
hey, whats up
At 2:10pm on July 20, 2010, mya-grace cullen said…
i cant find it. idk y it wouldnt let u put it up there.
my moms gonna be home soon so i wont be on the computer for a while. but i may try to mess with the other one later
At 1:59pm on July 20, 2010, mya-grace cullen said…
well i dont have the actual code for it then. i didn't do it on my account on blingee either. so its not saved for me. let me see if i can find it
At 1:45pm on July 20, 2010, Luna Bella Waite said…
Thanks :)
At 1:44pm on July 20, 2010, mya-grace cullen said…
try it as a jpeg. here:

At 1:41pm on July 20, 2010, mya-grace cullen said…
iiikkk ur seriously gonna make me work on that one????.... :p
At 1:29pm on July 20, 2010, mya-grace cullen said…
aww pretty. kinda like one iv been trying to get done. but havent finished it.
ok heres urs. i made it a little simple

At 1:15pm on July 20, 2010, mya-grace cullen said…
yeah i can try to.
that one i did on blingee. it was one of the stamps i found on there and i just put it over a pic i already had. i had to make the actual pic of them smaller so i could get it to fit right. but u have to mess with the pics sometimes to get them how u want them. i end up doing them several times until i like them
At 12:08pm on July 20, 2010, mya-grace cullen said…
reading and watching a movie. u?
At 12:00pm on July 20, 2010, mya-grace cullen said…
yeah i read it
At 11:57am on July 20, 2010, mya-grace cullen said…
yeah, dont let her bs mess with u.
At 11:52am on July 20, 2010, mya-grace cullen said…
lisa just needs to stay out of s***. she seems to always get in the middle of stuff between u and ur dad, or u and amy, or amy and ur dad, or amy and ur mom. she loves to stick her nose in it all the damn time. i mean i love lisa, but she is
At 11:34am on July 20, 2010, mya-grace cullen said…
y, which one, and what'd she do this time?

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...