Piglet's Comments

Comment Wall (42 comments)

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

At 7:45pm on July 19, 2009, jamie the emo girl said…
thank ya for da add.
At 12:15pm on July 4, 2009, becky cullen said…
kinda music u into then ?
At 8:36am on July 3, 2009, becky cullen said…
am nm u? im just bored reallt weathers pretty s*** !
At 10:10am on June 7, 2009, Kenny said…
nuthin much bored u?
lol u got married??
At 8:54am on June 7, 2009, Kenny said…
hey
At 6:19pm on June 5, 2009, Kenny said…
hey ppl dat read dis,u guys better ot mess wit piglet cuz i love her 2 death shes my best friend and i want her 2 b happy!
At 5:03pm on June 5, 2009, Kenny said…
kk i will
At 3:59pm on June 5, 2009, Kenny said…
thats good
shes ok
srry i've bin busy i promise 2 call u
At 3:42pm on June 5, 2009, Kenny said…
nuthin much you?
hows ur cuzin doing her nd my sis havent talked in a while
At 8:01pm on June 2, 2009, Courtney Copriviza said…
haha ya we get out earlier than alot of people. when do u get out?
At 3:34pm on June 2, 2009, Courtney Copriviza said…
JUST STUDYING FOR FINALS....UGH WEVE HAD THEM ALL WEEK BUT WE GET OUT TOMORO WHICH IS GOOD!!! WAT ABOUT U?
At 3:32pm on June 2, 2009, Courtney Copriviza said…
UR WELCOME!
At 3:28pm on June 2, 2009, Courtney Copriviza said…
HEY!!!!! I LOVE UR PICS!!!!!!!
At 7:33pm on May 21, 2009, Quinn Foster said…
yah haha
At 4:58pm on May 21, 2009, Quinn Foster said…
oohhhh wait nevrmind i ment like on ur buddy poke b4 it wuz like huggen+thinken bout him and stuff so yah haha
At 4:52pm on May 21, 2009, Quinn Foster said…
hahaaha i just ment like a couple :) not like THAT haha...awkward!! but aww dats cute so did he do somethen cute?? haha idk
At 4:43pm on May 21, 2009, Quinn Foster said…
oooolala :) wait r u and damian like a thing? er am i just immagening things? and mk wut happened??????? <3 lol
At 4:40pm on May 21, 2009, Quinn Foster said…
hmm cool thows r like the best days......wud a boi possibly hav nethen 2 do wit it?? :) just curious haha
At 4:35pm on May 21, 2009, Quinn Foster said…
y so happy hmm?? :)
At 4:23pm on May 21, 2009, Quinn Foster said…
yah same and hw as usual ugh

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...