Sharmaine's Comments

Comment Wall (22 comments)

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

At 9:42pm on December 7, 2009, angelaopao said…


huy!
huy!
huy!
tao po?
bat parang hindi mo na nbuksan ung page mo s twifans?

all robsten lovers!
raise your hands up!
At 6:17pm on October 29, 2009, Ronlyn James said…
ok.. i'm from guyana... Halloween time is here wat u doin for it?....
At 3:35pm on October 23, 2009, Ronlyn James said…
i don't thing so.... were u from?....
At 9:10pm on October 21, 2009, Ronlyn James said…
hey... watz up?...
At 9:06pm on October 21, 2009, Jazper Zavior said…
She moved to Poland, her name is Superkandii, on Twifans.
At 9:06pm on October 21, 2009, Jazper Zavior said…
Cool I have this friend who's name is Sharmaine, too! She is a girl from the Philippines, and even her name is spelled the same, lol.
At 9:02pm on October 21, 2009, Jazper Zavior said…
What do you mean?
At 2:02pm on October 21, 2009, Jazper Zavior said…
Nothing, U?
At 10:49pm on October 20, 2009, Jazper Zavior said…
Welcome, bro!
At 10:30pm on October 20, 2009, angelaopao gave Sharmaine a gift
At 9:43pm on October 20, 2009, angelaopao said…
haha!!!
ala lang....
sanay mag-ingles eh...
At 7:22am on October 20, 2009, Jazper Zavior said…
Hey, cool page.
At 12:52am on October 20, 2009, angelaopao said…
hey!
At 12:49am on October 20, 2009, Cullen Twimafia-Trinity said…
teeheee~ thanks ;-)
At 4:22am on October 15, 2009, Cullen Twimafia-Trinity said…
yes, its me... lol
i have a ugly face.. hehehe
At 12:10am on October 15, 2009, Cullen Twimafia-Trinity said…
its not me in my profile pic...
but if u wanna see my pic, u can go to my photos...
i have 3 photos of me
At 12:49am on October 6, 2009, Cullen Twimafia-Trinity said…
yeah i'm fine, hbu?
long time no c, btw...
At 10:12pm on September 13, 2009, angelaopao said…
hi!
have you seen the full trailer released on the vma's?
sooo coool...
check it out on clevver or youtube...
(walks out)bye!
At 12:19am on August 27, 2009, Cullen Twimafia-Trinity said…
hey sharmaine...
At 4:27am on August 25, 2009, Cullen Twimafia-Trinity said…
thanks for the add...

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...