Mrs Cullen's Comments

Comment Wall (124 comments)

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

At 11:19am on August 31, 2009, FayeCullen♥UKdream said…
hi x
awww Jess ur very sweet....photographs would be fab :D I really hope u do go so you can tell me what it was like. U will have to try to get close to the front. Yep ur right its quite far for us to go, I have been to London three times for a week each time and it was gr8 :) But the train was v,expensive and the time my sister drove was expensive with petrol (I cant drive...yet LoL)
Cool ur gonna dress up as Alice :) hay thats sooo fun!! I'm not dressin up but i'm not really brave enough LoL (i can do bella natural LoL, at the moment i have blond highlights but i have had them for 2y now so next week i am going to get my hair died bk brown, my natural colour :) Hey are you startin 6th form this sept or 2nd year 6th form?? xxfayexx
At 3:14pm on August 30, 2009, FayeCullen♥UKdream said…
I do really really really wanna go to the premier I mean how exciting but i dont have anyone to go with! and as you said i dont know when it is? so i dout i will be going but if you do get to go take photos and send me them ;D PLEASE :) lol
As a matter of a fact i dont know anyone in my life as a person not on this fansite or youtube that likes Twilight so that kinda sucks, but my friend charlotte, she wants to see new moon so thats who i will be going the cinema with to see *NEW MOON* whoooooo
xxx
At 11:39am on August 30, 2009, Renesmee(victoria)Black said…
awesome page totally bad ass XD!!
At 7:21am on August 30, 2009, FayeCullen♥UKdream said…
Hey Jess,
They will come again for sure. Did you say you where going to the London premier of New Moon??
xfayex
At 5:05pm on August 29, 2009, FayeCullen♥UKdream said…
Hey Jess :) I do love ur page to..i love ur mr cullen pic LoL :), Yer i too like to change my page and give it a re-vamp(ire) LoL I'm sorry to hear u are havin an operation. I hope you ok!! whats it for (dnt worry u dont have to tell me :) - Its really sad to 4 ya because u are so close as well to birmingham and u cant go. I'm not going either i cant get there that weekend :( i am dissipointed too. I wish u all the luck in the world with ur operation what ever it is 4!!

I too did see the Robert OK mag interview LoL i was like OMG rob !!! :)
Thanx, u too sound like a very very nice person too :)

Haha jess that so funny * give blood date a cullen* LoL thats just made me smile!! I never really had a good day, the festival i went to with my sister today (cream fields) ,was not for me at all!! I just really h8ed it :( so thanx

talk soon bye xfayex :)
At 1:23pm on August 29, 2009, Mary Ann Perkinson said…
No I don't mind look up who
At 12:54pm on August 29, 2009, Mary Ann Perkinson said…
I couldn't agree with u more I love the way Johnny and Helena sing to Jamie does have a sultry voice it sexy I am friend with him on myspace
At 10:20am on August 29, 2009, Francesca Pontoriero said…
really nice page!!!
At 6:47pm on August 28, 2009, FayeCullen♥UKdream said…
Hi Jess (again) haha i just checked the twiligth proms page and OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG i wanna goooooooooo!! OMG there in Birmingham- thats driving distance LoL ...how di u get to go...can u just turn up??????? LOL

xxlv faye xxxx
At 5:21pm on August 28, 2009, FayeCullen♥UKdream said…
Hey Jess its Faye :) i changed my profile pic so this is me now LoL X
At 5:16pm on August 28, 2009, FayeCullen♥UKdream said…
Hay cool love ur new page loads :) thanx for lettin me know about KELLEN and the others cuming to London and Birmingham, thats so excitting BUT it to far for me the go hunt them out LoL BUT its still gr8 whoo LoL
Hey and guess what i was reading my OK magazine and Kristen stewart has an interview in it whooo (if want me to type it down and email it to ya i will do) the magazine is also in the shops till Monday. AND GUESS WHAT THERE IS A LITTLE ARTICAL IN IT SAYING THAT KRISTEN AND ROB ARE DATING AND THAT THEY WILL COME OUT WITH IT SOON- may be rumor but they have intimate photos from a kings of leon concert. By that they just mean them two together LoL BUT I POSTED THE ARTICAL AS A BLOG POST ON MY PAGE SO CHECK IT OUT.
Speak soon, bye x
At 3:17pm on August 27, 2009, FayeCullen♥UKdream said…
Hi, im 19, 20 on the 20th Nov [New Moon Day] whooo yay but i may look about 18 LoL !!
At 5:16pm on August 25, 2009, Team Really Can't Choose:) said…
I watch the movie that many times also if not more! I loved Robert pattinson when he was in harry potter and the goblet of fire. He was so hot and when he died in the movie I cried. It was so sad. Btw I love ur page!!!
At 11:34am on August 25, 2009, FayeCullen♥UKdream said…
Hi Jess, My name is Faye though that may be obvious you know with the faye_twilightukdream name Haha yer we do have a lot in common too.
Thanks i'm glad you like my little pictures. i Made them last night :) because i was kinda bored. Thanx i'm glad you like my accent i talk like nicola from GA LoL. U do have an accent too...well to me u will!! Yep x factor rocks. I love cheryl too she seems to be such a nice genuine person. And yes TEAM EDWARD all the way!! awwww i wanted 5 films :( but never mind i mean i dont think Rob will look 17 for another 3-4 years LoL...I like u profile pic its gr8 and it does look very real :D ...how old are you?? speak soon
XFayeX
At 2:12pm on August 23, 2009, FayeCullen♥UKdream said…
Hiya again LoL missed your comment b4...yer i *lOVE* Girls Aloud there my totally fav band ever. I listen to all there songs and am watchin the x factor at the moment with cheryl in, Do u watch that?
Yep i'm from england too...whoo go 'UK' ....i live in Liverpool =]
And ur a TEAM EDWARD yay me too.....I love that he plays the piano too. Its so romantic!!
At 1:50pm on August 23, 2009, FayeCullen♥UKdream said…
Hi thanks for the invite:) i like ur pic v.gud x
At 9:54am on August 22, 2009, Mrs Cullen said…
hey maggy how are you ? x
At 12:50pm on August 21, 2009, Elizabeth said…
yeah that was really upsetting
At 5:37am on August 21, 2009, Maggy said…
Hey !! Hi my neighbor Overseas Channel
At 4:36pm on August 20, 2009, Elizabeth said…
oh i was a fan of robert before twilight to he played in harry potter

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...