Malena** argentinian twilighter's Comments

Comment Wall (12 comments)

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

At 8:13pm on November 13, 2009, Alexxandra ´´) said…
oooook!!
THats good!!
i looove rob too!!
he is the man most hot in the planet!!!
n the books are the best ever!!! lol =)
n thx!!!
u can talk with me any time to!!!
At 3:33pm on November 3, 2009, Alexxandra ´´) said…
ok!!! no prob!!!
lol
eres de argentina???
te gusta rob????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! uuuuuuuuuuuu
lol ^________^
At 5:53pm on November 1, 2009, Caitlin said…
haha. thanks =]
At 11:56am on November 1, 2009, Marcia said…
NO, Gracias a vos por agregarme :)
AMO esa foto de Robert :')
nos leemos, dale?
que andes geniaaaaaal (L
Bye
At 11:13pm on October 24, 2009, Kary said…
Hola Malena, yo tb soy de Argentina, un gusto tenerte entre my friends :P
cuando quieras pasar por mi blog BIENVENIDA
www.onlytwilighters.blogspot.com
At 6:11pm on October 20, 2009, Caitlin said…
holllaaa!!!!
omg i love your pic ;]
At 10:25am on October 20, 2009, Marcia said…
Bueeeenas :D
Mucho gusto, Malena :)
At 12:07pm on October 18, 2009, vicky said…
hola malena soy vicky soy argentina de donde eres...besos
At 11:35am on September 28, 2009, Luciana said…
Yeah me too!...are from down town or the outside?
At 5:10pm on September 20, 2009, Luciana said…
hola!!!!gracias por agregarme...de que parete de arg sos?
At 6:10pm on September 16, 2009, Alexxandra ´´) said…
hola!!!! que linda tu foto!!!
gracias por la request!!!!
eres bienvenida a mi page!!!
lol
=) =D =P
At 3:43pm on September 16, 2009, pAwWw said…
hey how are u?¡

Advertising

Watch us while we sleep...

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...