MELIbells Cullen MUFF's Comments

Comment Wall (133 comments)

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

At 10:07am on November 02, 2013, Jeanette midnight pack gave MELIbells Cullen MUFF a gift
At 10:26am on March 19, 2013, Katniss said…

Hello there!

At 4:42pm on November 3, 2012, Hateable<>Mini :) said…
mel!!! i miss you so much!!! how are you doing? get back to me asap :) <3
At 7:27am on February 22, 2012, mollylouise♥' bite me;)x said…

Yeeep;) I'm back

At 7:29am on January 4, 2012, Cat and her pack .. said…

mel!! i miss you haha its been awhile

At 9:07am on December 25, 2011, Inferno☆╮ gave MELIbells Cullen MUFF a gift
Gift
if you get this ribbon, it means you're highly loved by me :) MERRY CHRISTMAS and A HAPPY NEW YEAR!. maybe the new years bring a new ray of hope and happiness in your life :)
At 3:48am on December 14, 2011, Hateable<>Mini :) said…

:) not very much tbh just been doing the Christmas shopping :) and spent nearly £3000 on my mum and step-father how about you? 

At 8:30am on December 10, 2011, Hateable<>Mini :) said…

:( mel why is it when i come online your leaveing or have just left i never get the chance to say hi!! :( i miss you 

At 9:11am on September 3, 2011, ♥Terra♥ said…
Aww Your Welcome Meli! Love You Too! :)
At 4:03pm on September 2, 2011, ♥Terra♥ said…
At 1:03pm on March 16, 2011, Sammy*s PaGe gave MELIbells Cullen MUFF a gift
At 6:42pm on January 31, 2011, Rosieta ^_^ said…
thx but my hamsters name is bandit and if u could plz send the link to everybody u kno
At 5:45pm on January 18, 2011, ♫*‘♥ツι๓ρєгfєcт ѕσυℓѕツ♥‘*♫ said…
bella g: *smiles* im doing pretty good, im glad that you'll get to see your friends. im sure itll be a great pleasure seeing them, once again. im in the middle of exams right now :pp like i told you yesterday-- the good part?? i only have one tomorrow and the next day, and then we have friday off xD *smiles wider* so its just a tiny little price i'll have to pay, to have some freedom on Friday.
At 12:14pm on January 18, 2011, ♫*‘♥ツι๓ρєгfєcт ѕσυℓѕツ♥‘*♫ said…

bella g: MELI!!!!!!<3

hey sis wassup??!!

At 5:49pm on January 4, 2011, MJ-Muff (`) StoryTeller said…
MEL!!!! I am so sorry to make you feel like this but It will all turn out good in the long run! I am glad to hear that you like part 3 the most. Love you!!!!!!!!!!!!
At 9:28pm on December 26, 2010, MJ-Muff (`) StoryTeller said…
Those pics remind me of a doll called Rainbow Bright. I LOVE it so much....... I found the horse, its a male horse named Starlight. Here is the horse. http://www.rainbowbrite.net/collect/plastic/usstarlitepvc.html
At 9:17pm on December 26, 2010, MJ-Muff (`) StoryTeller said…
Hell yeah I like those rainbow pics. LOL The look on the small horse , he looks like he is in shock.......The HUGE horse just rammed his Rainbow up it's ass. Poor horse. LMFAO!!!
At 10:11am on December 7, 2010, Hateable<>Mini :) said…

At 6:22am on December 7, 2010, Hateable<>Mini :) said…
meli meli meli meli meli meli haha just wanted to comment lol speak soon lv ya -hugs-
At 3:46am on October 3, 2010, °ღ•Ś0ПÁĶŚℋ!..●•٠·˙• » ραѕѕι0ηαтє said…
missin u a lot dear.........
hugs n kisses!!!!!!!!!!!!!!

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...