Granny Fairy's Comments

Comment Wall (43 comments)

You need to be a member of TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite to add comments!

Join TwiFans-Twilight Saga books and Movie Fansite

At 6:33pm on December 12, 2011, SerLina Pasaporte said…

Nice.. We have relatives in Australia, and my aunts are in Toronto, Canada.. You should search for Masskara Festival granny and you'll understand why our city is called The City of Smile.. My lola has a dog name white and she had a nameless cat..haha they get along pretty well.. And i have a dog too, his name's dodie.. OMG, we have a big big family.. My lola has 12 children.. Now, i have almost 50 cousins and counting.. Hmm, i only have two sisters.. My little sister is a 1st year hotel and restaurant management student.. The other 1 is working already, she graduated computer science.. Well, i'm kinda the blackship of the family..huhu

At 7:34am on December 12, 2011, SerLina Pasaporte said…

Thanks granny.. Well i'm Serlina Pasaporte but you can call me sei.. I'm from Bacolod City, the city of smile of the Philippines.. My bday is this coming December 28..haha I'm living with my 79yr old "lola" or grandma in english word.. Yeah, i'm the one taking care of my lola.. I love Twilight since 2008, the 1st time i watched the movie i got fascinated.. I bought the books and got hooked..haha how bout you granny?!.. What have you been up to lately?!..

At 3:43am on December 09, 2011, SerLina Pasaporte gave Granny Fairy a gift
At 10:25am on October 29, 2011, Forever yours... Rosy said…
thanks granny... hw r u doing? miss u on facebook
At 3:40am on October 29, 2011, Forever yours... Rosy said…
hru granny? happy halloween...
At 10:14am on September 19, 2011, Forever yours... Rosy said…
i'm fine... thanks! hru doing??
At 4:22am on September 19, 2011, Forever yours... Rosy gave Granny Fairy a gift
Gift
thanks for being such gr8 frnds...
At 4:16am on September 19, 2011, Forever yours... Rosy said…
hw r u, my sweet granny?
At 1:39am on August 8, 2011, Mary Alice Hale said…
Happy bday! Hopw you have/had a good time!
At 10:11am on August 7, 2011, Forever yours... Rosy said…
A VERY HAPPY BIRTHDAY 2 U!!
At 3:32am on July 28, 2011, Forever yours... Rosy said…
-smiles- take care my dear granny!
At 10:22am on July 27, 2011, Forever yours... Rosy said…

A star has 5 ends.
A square has 4 ends.
A triangle has 3 ends.
A line has 2 ends.
But the circle of our friendship has no end.
........................♥♥............................
...........Send this to all your best friends including me , if
...............I am one!
if you get 5 back , you are
a good friend.
If you get 10 , you are
popular.

 

and wow... 30pokes a day is awesome! i love being poked! lol.. so hope u r fine..

At 10:14am on July 26, 2011, Forever yours... Rosy said…
i'm fine... how r u? missed u a lot! good 2 c u on fb a lot... love it when u poke me! -laughs-
At 12:15am on July 25, 2011, Forever yours... Rosy said…
hi granny, hru? i'm back on twifans... remember me?
At 6:55pm on July 20, 2011, Ms. Emmett Cullen said…
My name is Dawn and I live in a little town about 50 miles north of Grand Rapids, MI with my husband and 3 dogs.  I am 53, and like I said before, we're a 3 generation Twi-family.  My Mom is 77 and is Team Jacob all the way, and my daughter and daughter in law are both Team Everyone!  I personally am Team Emmett but we all love all the characters.  We've attended the last 2 premiers and plan on doing so again for Breaking Dawn, Pt 1.  I like the romance of the storys and appreciate the fact that to appeals so much to such a broad spectrum of fans.  Thanks for friending me.   I don't post often, mostly lurk but I do lurk every day.  My husband says I'm obsessed.  I just nod...there are so many more harmful things to obsess about than characters in a book.  Take care.
At 1:39am on July 20, 2011, Ms. Emmett Cullen gave Granny Fairy a gift
Gift
Thanks for the ribbon! Here's one right back atcha.
At 8:17am on May 10, 2011, HisPITA«- said…
Woo! New picture! :)
At 8:12pm on May 9, 2011, Mandee | Ѽ |owns it!!! said…
lol good, gglad i could help ya with that one lol
At 8:05pm on May 9, 2011, Mandee | Ѽ |owns it!!! said…
here ya go
At 8:09am on May 08, 2011, HisPITA«- gave Granny Fairy a gift
Gift
Thank YOU for the gift! Here's one in return!

Advertising

FANGIRL WITH US HERE

© 2014    

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...